Kijkend naar de behoeften en beperkingen van de doelgroep. Het makkelijk maken om gebruik te maken van de diensten en producten. Om informatie te begrijpen. En dat, binnen jouw organisatie, iedereen graag op die manier werkt.
Daar help ik mee. Door doel- en doelgroepgerichte strategieën, verbindende sessies, passende ontwerpen en campagnes die informeren en activeren.
De visuele vertaling van strategische waarden en logische opbouw van complexe informatie. In bijvoorbeeld:
Aan het begin van een project bespreken we wat de doelen zijn. Samen kiezen we de juiste methodes en aanpak. Ik kijk hiervoor naar het type organisatie, doelgroep en beschikbare budget.
Het identificeren en versterken van doelen van de organisatie om de mens centraal te stellen en de communicatie te optimaliseren.
Dat doe ik door...
Strategische waarden zijn de basis voor een sterke organisatie maar voor de doelgroep vaak lastig te begrijpen.
Het verzamelen en analyseren van kenmerken, behoeften en gedrag van de specifieke groep mensen waarmee een organisatie wil communiceren.
Dat doe ik door...
Onderzoek gaat voorbij aannames; het zorgt voor een volledig en echt begrip van de behoeften van de doelgroep
Visuele vertaling van complexe strategie naar begrijpelijke elementen, content en middelen.
Dat doe ik door...
Van strategische waarden naar doelgerichte communicatie
Een kleine greep uit mijn portfolio:
WAT ANDEREN ZEGGEN:
Met open nieuwsgierigheid stap ik in jouw organisatie of onderneming. Laten we kennis maken in een gratis meedenkgesprek.