Maatschappelijke Dienstverlening zoals organisaties voor gezondheidszorg, ondersteuning, wonen, milieu en welzijn
Onderwijs-, training- en onderzoeksinstellingen, bibliotheken en musea
Sociaal domein zoals organisaties voor participatie, jeugdhulp, taalbevordering en schuldhulpverlening
Ondernemers die bijdragen aan persoonlijke groei, duurzaamheid en/of sociale impact.
Gemeentes, wijkteams en -initiatieven en wijkprogramma’s
Ondernemers en organisaties die zich inzetten voor personen met een gehoorbeperking*
Het identificeren en versterken van doelen van de organisatie om de mens centraal te stellen en de communicatie te optimaliseren.
Dat doe ik door...
Strategische waarden zijn de basis voor een sterke organisatie maar voor de doelgroep vaak lastig te begrijpen.
Het verzamelen en analyseren van kenmerken, behoeften en gedrag van de specifieke groep mensen waarmee een organisatie wil communiceren.
Dat doe ik door...
Onderzoek gaat voorbij aannames; het zorgt voor een volledig en echt begrip van de behoeften van de doelgroep
Visuele vertaling van complexe strategie naar begrijpelijke elementen, content en middelen.
Dat doe ik door...
Van strategische waarden naar doelgerichte communicatie
Door mijn veelzijdige ervaring help ik organisaties, ondernemers en creatieve bureaus van a tot z. Ik denk mee met het concretiseren van strategie, de doorvertaling naar de doelgroep én de visualisatie ervan.
Ik werk rechtstreeks samen met een communicatieafdeling van de organisatie of ondersteun creatieve bureaus en andere ondernemers / freelancers met mijn veelzijdige diensten.
Ook geef ik praktijkcoaching aan junior medewerkers en stagiairs op het gebied van communicatie en design.
Even sparren of samenwerken?
Neem contact op voor meer informatie!
Met open nieuwsgierigheid stap ik in jouw organisatie of onderneming. Laten we kennis maken in een gratis meedenkgesprek.